Global Citizenship Education – How much do we care?

Accés al document
Editorial: CONCORD, European NGO Confederation for Relief and Development
Lloc: Brussel·les
Any: 2018
Idioma: Anglès
A partir d’una investigació en tots els Estats membres de la UE (i Noruega), aquesta publicació revela el nivell de finançament dedicat a l’Educació per la Ciutadania Global (GCE) a Europa entre el 2011 i el 2015.

Mitjançant l’anàlisi de fonts quantitatives d’inversions dels governs nacionals, així com la narració qualitativa de la GCE (Com se la denomina? Quin és el seu marc d’acció?), aquest informe aprofundeix en el món de la GCE i proporciona una imatge completa de la seva situació actual a Europa.

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L’Objectiu 4 de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides inclou, en la seva meta 4.7, com a propòsit d’aquí a 2030:

Garantir que tot l’alumnat adquireix els coneixements teòrics i pràctics necessaris per promoure el desenvolupament sostenible, entre altres coses mitjançant l’educació pel desenvolupament sostenible i l’adopció d’estils de vida sostenibles, els drets humans, la igualtat de gènere, la promoció d’una cultura de pau i noviolència, la ciutadania mundial i la valoració de la diversitat cultural i de la contribució de la cultura al desenvolupament sostenible.

Els nostres governs han subscrit aquest acord internacional i, per tant, es comprometen a donar-hi compliment. Més informació.

Una iniciativa de:
Amb el suport de:
Diputació de Barcelona

 

 

Powered by Warp Theme Framework