Premio Escolar Paz y Cooperación

La Fundació Pau i Cooperació convoca anualment aquest premi en què poden participar persones i centres educatius d’arreu del món. El premi vol reforçar l’educació per a la pau i els drets humans, i s’hi estableixen diverses categories: dibuix (alumnat de 2 a 6 anys), cartell i lema (alumnat de 7 a 12 anys), mural (alumnat de 13 a 18 anys), celebració escolar (estudiants, professorat i famílies).

Enllaç al recurs

Etiquetes:,

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L’Objectiu 4 de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides inclou, en la seva meta 4.7, com a propòsit d’aquí a 2030:

Garantir que tot l’alumnat adquireix els coneixements teòrics i pràctics necessaris per promoure el desenvolupament sostenible, entre altres coses mitjançant l’educació pel desenvolupament sostenible i l’adopció d’estils de vida sostenibles, els drets humans, la igualtat de gènere, la promoció d’una cultura de pau i noviolència, la ciutadania mundial i la valoració de la diversitat cultural i de la contribució de la cultura al desenvolupament sostenible.

Els nostres governs han subscrit aquest acord internacional i, per tant, es comprometen a donar-hi compliment. Més informació.


Una iniciativa de:
Amb el suport de:
Diputació de Barcelona

 

 

Powered by Warp Theme Framework