Premi Iberoamericà d’Educació en DDHH Oscar Arnulfo Romero

Accés a les experiències
Autoria: Organització d’Estats Iberoamericans per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (OEI) en aliança amb la Fundació SM
Curs: 2016
Etapa: Primària i ESO

Guia de bones pràctiques guardonades amb el I Premi Iberoamericà d’Educació en Drets Humans Oscar Arnulfo Romero. Sistematitza les activitats desenvolupades en cadascun dels projectes, així com els èxits aconseguits, el seu impacte i la seva sostenibilitat. El document tanca amb orientacions, pautes i recomanacions per a docents i educadors/es en Drets Humans sobre com introduir i treballar aquests drets des de les aules.

Etiquetes:,

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L’Objectiu 4 de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides inclou, en la seva meta 4.7, com a propòsit d’aquí a 2030:

Garantir que tot l’alumnat adquireix els coneixements teòrics i pràctics necessaris per promoure el desenvolupament sostenible, entre altres coses mitjançant l’educació pel desenvolupament sostenible i l’adopció d’estils de vida sostenibles, els drets humans, la igualtat de gènere, la promoció d’una cultura de pau i noviolència, la ciutadania mundial i la valoració de la diversitat cultural i de la contribució de la cultura al desenvolupament sostenible.

Els nostres governs han subscrit aquest acord internacional i, per tant, es comprometen a donar-hi compliment. Més informació.


Una iniciativa de:
Amb el suport de:
Diputació de Barcelona

 

 

Powered by Warp Theme Framework