Versió adaptada de la Convenció sobre els Drets dels Infants

En castellà i català. Material editat per Save the Children amb motiu del 20è aniversari de la Convenció sobre els Drets dels Nens i les Nenes de les Nacions Unides per facilitar als nens, nenes i joves el coneixement dels seus drets i el significat de la convenció. La col·lecció inclou quatre versions adaptades a diferents edats: de 6 a 8 anys, de 9 a 11 anys, de 12 a 14 anys i de 15 a 18 anys.

Enllaç al recurs

Etiquetes:

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L'Agenda 2030 de l'ONU inclou, entre les seves metes, l'Educació per a la Ciutadania Global.

L’Objectiu 4 de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides inclou, en la seva meta 4.7, com a propòsit d’aquí a 2030:

Garantir que tot l’alumnat adquireix els coneixements teòrics i pràctics necessaris per promoure el desenvolupament sostenible, entre altres coses mitjançant l’educació pel desenvolupament sostenible i l’adopció d’estils de vida sostenibles, els drets humans, la igualtat de gènere, la promoció d’una cultura de pau i noviolència, la ciutadania mundial i la valoració de la diversitat cultural i de la contribució de la cultura al desenvolupament sostenible.

Els nostres governs han subscrit aquest acord internacional i, per tant, es comprometen a donar-hi compliment. Més informació.

Una iniciativa de:
Amb el suport de:
Diputació de Barcelona

 

 

Powered by Warp Theme Framework